baran
baran



...با من بمان

 

 ....سلام به تو که دوستت دارم و افسوس نمی دانی
نمی دانم با چه کلماتی نامه را آغاز کنم
چون نمی دانم حرف های دلم را به تو که دوستت دارم ،
به تو که تنها کسی هستی که دریچه های قلبم را به سویت می گشایم چگونه ....بگویم
...آتش عشقت بر جانم افتاده و هرگز خاموشی بر آن نیست 
حالا که نیستی مثل مرداب تنهایم ،
...مثل مرداب آرام و ساکت و غمگین  
اما این را هم بدان که اگر کنار من باز نیایی
!مرا هم چون مرداب سکون و مرگ فرا می گیرد 
...مرداب تنهاست و من تنها تر
بدون تو در آسمان عشق من نوری نمی تابد و
تمام زندگیم را یکدم رنج و غم فرا گرفته ،
...بیا و برگرد و حرف هایم را در نگاهم بخوان 
...بخوان و بدان که بی تو شمعی بی پروانه شده ام 
!و نمی دانم طوفان عشق سرکشم را بی تو چه کنم ؟
تو نیستی تا حرف هایم را به تو بگویم
پس غم بی هم زبانیم را به باد می گویم
...تا شاید آن را در گوش تو زمزمه کند و تو را نزد من بازگرداند
...خواهش خاموشم را در چشم های خسته ام ببین
!دیشب خیال روی تو به من گفت که تو باز خواهی گشت
آیا تو این رویای دور را رنگ واقعیت می بخشی ؟
می دانم باز می گردی و تمام کوچه پس کوچه های قلبم را
...لبریز از آمدنت خواهی کرد
مرا همانگونه ببین که هستم ،
...همانگونه که تو را دوست می دارم 
من از تو آمدن و برگشتنت را می خواهم ،
پس بیا و دست مرا بگیر و از این شهر غربت زده ،
...از این شهر غم زده به رویاهای خود ببر
...و بدان که دوستت دارم و آمدنت را می خواهم
به انتهای احساسی آرام می اندیشم ،
...به آنچه که آرامشی بزرگ است و تو همان آرامشی
...پاکی احساس و قلبت ، روحم را نوازش می دهد 
...با وجود تو طراوتی را در وجودم حس می کنم خالی از هوی و هوس
اما حالا تنها تصویر خیالیم از توست که
...همراه با آرامش به من زجر دوری تو را یادآور می شود 
....تو همچون باران پاکی ، پاک و زلال
بیا و مرا از عشق سیراب کن ...
...تصویر برگشتن تو مرا تا اوج می برد و آرام میکند
..پس بیا و با من باش
...برگرد و باز با من باش و با من بمان

 



نظرات شما عزیزان:

سودا
ساعت20:06---25 مهر 1391
سلام وبت عالیه موفق باشی

kataun
ساعت14:55---21 شهريور 1391
موفق باشی گلم.زیبا بود

امیر حسین
ساعت14:33---21 شهريور 1391
سلام سما وبلاگت عالی بود خوشم اومد یه سر هم به وب من بزن خوشحال میشم

fariddj
ساعت15:00---18 شهريور 1391
از وبلاگت دیدن کردم اگه با تبادل لینگ موافقی بگو تا لینگت کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:,

  توسط sama  |
 


قلبم محکوم شد به ساده بودن.غرورم محکوم شد به خونسرد بودن.احساسم محکوم شد به کم حرف بودن.دلم محکوم شد به گوشه گیر بودن! چشمانم محکوم شد به مهربان بودن! دستهایم محکوم شد به سرد بودن.پاهایم محکوم شد به تنها رفتن! آرزوهایم محکوم شدبه محال بودن!وجودم محکوم شد به تنها بودن وعشقم محکوم شد به مردن!!!

 

عکس وداستان
داستان عاشقانه وغم انگیز یک دختر
داستان عاشقانه زیبا
داستان عاشقانه وغم انگیز زیبا ازامتحان عشق
عاشقانه

 

sama

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان baran و آدرس berabos.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





روزگار،راحتم کن(سعید)
ورود ممنوع
خانم دکتر
اپراطور قلبم
دنیای این روزای من
فرشته های عاشق
دفتر دلتنگی های من
سرنوشت
اگه تنهایی بیا 2
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

 

 

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 29333
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1



www.Ghaleb-fa.blogfa.com www.Ghaleb-fa.blogfa.com www.Ghaleb-fa.blogfa.com www.Ghaleb-fa.blogfa.com www.Ghaleb-fa.blogfa.com www.Ghaleb-fa.blogfa.com www.Ghaleb-fa.blogfa.com چشمگیر

چشمگیر



ابزار رایگان وبلاگ
مدل لباس

.: Weblog Theme By Blog Skin:.

 

اسلایدر